Informació general

COM ARRIBAR

Sant Vicenç de Castellet està situat a la comarca del Bages. Per arribar-hi teniu vàries opcions:

Tren
Autobús
  • Transbages:
    • Línia Manresa-Marganell.
    • Línia 1: Manresa-Castellgalí-Sant Vicenç.
    • Línia 2: Manresa-El Pont de Vilomara-Sant Vicenç.
    • Línia 3: Manresa-El Pont de Vilomara-Sant Vicenç-Castellbell-Monistrol.
    • Línia 4: Manresa-Castellgalí-Sant Vicenç-Monistrol-Castellbell.
  • La Hispano Igualadina: la línia Manresa-Tarragona.
Carretera
  • Carretera Abrera-Manresa: C-55.
  • Accés nord-oest a Barcelona: C-58 (antiga A-18), que a l'alçada de Castellbell i el Vilar enllaça amb la C-55.
  • Autopista de Montserrat: C-16, sortida 41, que enllaça amb la C-55.
  • Eix Transversal: C-25, sortida Manresa.
  • Carretera al Pont de Vilomara: BV-1229.
Per planificar millor la vostra ruta, cliqueu sobre el mapa.

ACCÉS I RECEPCIÓ

La zona de recepció estarà situada al poliesportiu municipal de Sant Vicenç de Castellet  (recollida de dorsals, inscripcions, incidències, informació, etcètera). 

La zona d'aparcament habilitada estarà situada al costat del poliesportiu. Per tant, es troba a menys d'un minut caminant de la zona de recepció.  

Els corredors que s'hagin inscrit prèviament, trobaran a la zona de recepció el seu dorsal penjat en la corresponent zona habilitada per la recollida de dorsals. Els corredors que no trobin el seu dorsal, hauran de passar per la zona d'inscripcions per resoldre les possibles incidències. Els corredors que vulguin fer noves inscripcions el mateix dia de la cursa, hauran de passar per la taula d’inscripcions (recordeu que les inscripcions el mateix dia de la cursa estan subjectes a la disponibilitat de mapes).

Pels corredors no-iniciats, s'organitzarà una xerrada breu d'uns 15 minuts per tal d'explicar els principis bàsics de l'orientació i donar indicacions sobre el funcionament de la cursa. Aquesta xerrada es realitzaran al mateix centre de competició, a les 9:00h. No deixeu passar aquesta oportunitat de conèixer algunes de les claus d'aquest món, que us permetran gaudir encara més de la cursa i el seu entorn.


MATERIAL OBLIGATORI


Tots els participants estan obligats a fer ús durant tota la cursa de casc homologat per la pràctica de ciclisme i guants.
També serà obligatori portar el xip SportIdent lligat a la bicicleta.


SORTIDES

S'habilitaran dues zones de sortida diferents en funció de la modalitat de la cursa (BTT-O o a peu), totes dues degudament senyalitzades des del centre de competició.

Copa Catalana BTT-Orientació
La zona de sortides estarà situada a 5 minuts en bicicleta (molt tranquil·lament) del centre de competició.  L'itinerari estarà balisat amb cintes i no es podrà sortir de la ruta marcada. Qui ho faci podrà ser desqualificat de la cursa. El procediment de sortides seguirà el següent protocol:
  • Minut –3: Neteja de la tarja electrònica.
  • Minut –2: Comprovar tarja
  • Minut –1: Comprovar la categoria del mapa, col·locar-ho al portamapes i esperar que soni el rellotge de sortida per començar la cursa.
Si un corredor, per qualsevol circumstància arriba tard a la sortida, s’ha de dirigir al jutge de sortides, i després de realitzar les corresponents comprovacions, li indicarà els passos a seguir perquè es pugui iniciar la cursa l’abans possible. L’hora però que constarà serà la que tenia assignada en un principi i no la de la sortida real. No es realitzarà cap canvi en les hores de sortida.

Pels participants en les categories d'iniciació s'habilitarà una sortida específica convenientment senyalitzada en la mateixa zona de sortides, però separada de la de la resta de categories federades.

TrihOring (Cursa d'orientació popular a peu)
La sortida es farà des del mateix centre de competició, és a dir, des del poliesportiu municipal de Sant Vicenç de Castellet. Tots els corredors sortiran en massa.

ARRIBADES

Des del Club UPC-O apostem pel joc net. És per això que a la zona d'arribades no es recolliran els mapes, de manera que confiem en el bon ús que puguin fer els participants del seu mapa un cop finalitzada la cursa. Confiem amb la col·laboració i responsabilitat de tots vosaltres.

Tot corredor haurà d'avisar a l'organització en cas de retirada de la competició, adreçant-se a la zona de descàrrega de la tarja electrònica (SI) independentment de si ha finalitzat correctament el circuit.

SERVEIS

El dia de la cursa, tots els participants i acompanyants podran gaudir dels següents servei:
  • Servei de bar
  • Guarda-roba (l'organització no es fa responsable de qualsevol incidència)
  • Lavabos
  • Ambulància

RECICLEM RESIDUS

Des del Club UPC-O apostem des del començament pel reciclatge de residus. Durant les curses de diumenge es diputaran diferents curses, generant gran quantitat de residus, sobretot plàstics, envasos i matèria orgànica. Fa mal a la vista veure com cursa darrera cursa s'amunteguen papereres plenes d'ampolles d'aigua, etcètera. És per això que en l'organització de cada cursa dipositarem diferents punts de recollida selectiva de residus. Una vegada més, l'èxit d'aquesta iniciativa depèn en gran mesura de la implicació i col·laboració de tots els participants. Sense l'ajut de tots, no ho podrem realitzar. Si us plau, doneu-nos un cop de mà. 
Ah! I ajudeu-nos també a reciclar imperdibles!! Si us plau porteu els vostres propis imperdibles a la cursa.